top of page

ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ

Κέντρο Εισαγωγικών Εξετάσεων και Ανώτατης Εκπαίδευσης

Η εξέλιξη είναι που μας κινεί να ανεβαίνουμε τα σκαλιά, μέρα με τη μέρα. Έτσι δημιουργούμε σχέσεις ζωής με όποιον ονειρεύεται το ίδιο.

Στέλλα Μακρυγιάννη

Υπεύθυνη Κατατακτηρίων Εξετάσεων τμημάτων Ιατρικής Σχολής και μαθημάτων Θετικών και Τεχνολογικών Σχολών

Διδάσκει Ιατρική Φυσική στους υποψηφίους των κατατακτηρίων εξετάσεων τμημάτων Ιατρικής Σχολής, Ηλεκτρισμό - Μαγνητισμό, Ηλεκτρομαγνητισμό, Φυσική Στερεάς Κατάστασης, Διαφορικό & Ολοκληρωτικό Λογισμό Συναρτήσεων Πολλών Μεταβλητών, Οπτική, Κβαντική Μηχανική κ.ά. σε προπτυχιακούς φοιτητές. Κατά καιρούς έχει διδάξει Στατιστική, Ηλεκτροτεχνία, Θεωρία Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων, Αναλυτική Γεωμετρία, Γενική Φυσική σε προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς φοιτητές.

Στα διοικητικά της  καθήκοντα μεταξύ άλλων είναι η επιλογή προσωπικού, η εκπαίδευση των καθηγητών, η κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών και η οργάνωση και διοίκηση της εκτέλεσης των προγραμμάτων σπουδών για τις κατατακτήριες εξετάσεις των τμημάτων Ιατρικών Σχολών.

20191113_142432.jpg

Φυσικός MSc | Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Φυσική Στερεάς Κατάστασης με ειδίκευση στη φασματοσκοπία λεπτής υφής με χρήση ακτίνων Χ σε βιολογικά υγιή και καρκινικά δείγματα

ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εμείς στην ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ πιστεύουμε ότι η επιτυχία δεν έχει μυστικά. Τα βασικά της συστατικά είναι η απόφαση, η σκληρή δουλειά και η σωστή καθοδήγηση από υπεύθυνους ανθρώπους. Η συνεχής μας ενασχόληση με τα αντικείμενα που διδάσκουμε, η επιλογή των συνεργατών μας με αυστηρά κριτήρια και η συνεχής καθοδήγηση των καθηγητών από υπευθύνους με υψηλή κατάρτιση και πολυετή διδακτική εμπειρία εξασφαλίζει τη στόχευση που απαιτείται για κάθε είδους εξέταση.
 

Τα δυναμικά προγράμματα σπουδών μας (από την προετοιμασία για ένα προπτυχιακό μάθημα μέχρι μεγάλες πολύμηνες προετοιμασίες) είναι εγγυημένα από ανθρώπους με διοικητική και διδακτική εμπειρία στις υψηλές βαθμίδες της εκπαίδευσης.
 

Η συστηματική δουλειά στο φροντιστήριο συμπληρώνεται με τη δουλειά που κάθε φορά ο σπουδαστής έχει για το σπίτι και ολοκληρώνεται με συνεχή αξιολόγηση της προσπάθειας σε όλα τα στάδια της προετοιμασίας. Η αξιολόγηση είναι ο ρυθμιστικός παράγοντας που θα μας οδηγήσει στην επιτυχία! Θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τις αδυναμίες και να εργαστούμε πάνω σ’ αυτές. Οι σπουδαστές μας γνωρίζουν ότι η ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ δεν είναι ένα ακόμη πανεπιστημιακό φροντιστήριο, και μάλιστα λειτουργεί πολύ μακριά από αυτή τη φιλοσοφία! Είναι η συνισταμένη μίας ομαδικής προσπάθειας στοχευμένης και μεθοδευμένης για την επίτευξη του στόχου αλλά και την εξέλιξη του ίδιου μας του εαυτού!

Καθώς προετοιμάζεται κανείς για τις εξετάσεις αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις, αποκομίζει όμως χρήσιμες εμπειρίες και βλέπει τον εαυτό του να εξελίσσεται μέσα από τη διαδικασία της προετοιμασίας. Η σύσταση μιας ικανής ομάδας καθηγητών, η προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στα μέτρα σας, η συλλογή του υλικού, η επιλογή της βιβλιογραφίας, η στόχευση στην εξέταση είναι μερικά από αυτά που μπορούμε να κάνουμε εμείς για εσάς…

IMG_0520_edited.jpg

Μιχάλης Παπάζογλου

Γενικός Διευθυντής, αρμόδιος για την κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών, την εκπόνηση προτύπων εκπαίδευσης επιστημονικού προσωπικού και την ψηφιακή εκπαίδευση.

Επικεφαλής ομάδας για την κατάρτιση, τον συντονισμό και την αξιολόγηση ολοκληρωμένων προγραμμάτων σπουδών Νομικών Επιστημών, Ψυχολογίας και Οικονομικών Επιστημών από το 2011 μέχρι σήμερα.

Δίδαξε Πυρηνική Θεωρία, Κβαντική Μηχανική, Στατιστική Μηχανική, Ιατρική Στατιστική, Απειροστικό Λογισμό μίας & Περισσοτέρων Μεταβλητών, Γραμμική Άλγεβρα, Διανυσματικό Λογισμό, Ανάλυση Fourier και μετασχηματισμούς Laplace, Στατιστική & Πιθανότητες, Θεωρητική Μηχανική κ.ά. Δίδαξε σε μαθητές Λυκείου Φυσική, Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Μαθηματικά Γενικής Παιδείας  από το 2005 μέχρι το 2015.

Στα διοικητικά του καθήκοντα μεταξύ άλλων είναι η γενική διεύθυνση του Οργανισμού, ο σχεδιασμός της εκπαίδευσης των καθηγητών, ο σχεδιασμός νέων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και τρόπων κατάρτισης προγραμμάτων σπουδών, η εισαγωγή νέων εκπαιδευτικών μοτίβων και η εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων αξιολόγησης και αυτοματοποιημένης βελτιστοποίησης.

Φυσικός Ph.D | Διδάκτορας Α.Π.Θ. του τομέα Πυρηνικής Φυσικής & Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων με ειδίκευση στη Θεωρητική Πυρηνική Φυσική & Φυσική Αστέρων Νετρονίων

bottom of page